zondag 7 februari 2010

Een radiohoofd hebben

Weer een paar spreuken, aforismen, levenslessen en wijsheden die ik zo her en der heb opgepikt:


Als er meer dan 3 mensen op de brug staan verdrink je

Kinderen? Ik vind één vrouw al vaak een te groot gezin (Herman Finkers)

Ik dik? Ik ben gewoon vastberaden aan tafel

Leeg luisteren

Liefde is moeilijk te definiëren. Je kunt het beter in gedrag vertalen.

Het begin is vaak mooi. Het einde vaak triest. Dus richt je op wat er tussen zit.

Doe jij veel in 't huishouden? Ja, de tafel dekken. Maar dan moet mijn vrouw er wel eerst op liggen.

De dood is welkom. Ook daar ben ik heel benieuwd naar. (Ramses Shaffy)

Zonder strijd geen overwinning

Bij je ergernis zit vaak je eigen tekort

Onderscheid feiten en gevoelens en handel dienovereenkomstig

You've got one life. Live it!

Ervaring is de som van fouten

We agree to disagree

Pijn is onvermijdelijk, lijden is een keuze

Hij heeft een radiohoofd

Voorvochtmensen: personen die niet zijn ontstaan uit een spectaculaire liefdes-ejaculatie, maar uit voorvocht dat per ongeluk is ontsnapt (Theo Maassen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten